På Fri Fot II
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
07-09-2010, 10:15:12

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Sök:     Avancerad sökning
Vår hemsida med setlistor osv.
http://www.pafrifot.net
153469 inlägg i 1198 ämnen av 288 Medlemmar
Nyaste medlemmen: Hannele
* Startsida Hjälp Sök Logga in Registrera
+  På Fri Fot II
|-+  Rått & Romantiskt - om Ulf Lundell
| |-+  Låt-för-låt "Unplugged"
| | |-+  11 november: Bergen, Grieghallen
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: 1 2 [3] Skriv ut
Författare Ämne: 11 november: Bergen, Grieghallen  (läst 12985 gånger)
Mattias C.
Godfather

Antal inlägg: 18933

HELLYEAH!!

« Svara #50 skrivet: 15-11-2008, 01:01:47 »

Lägg ner det här skitsnacket. Det får ni fortsätta med i PM isåfall  :_rtfm_:
Loggat

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
Bobby
Boardjunkie

Antal inlägg: 4808

« Svara #51 skrivet: 15-11-2008, 01:07:32 »

Vad har fört både Bobby och Oscar till denna tråd???????????????????????????????????????????
När det är l-f-l live är dom aldrig här!?!?
Tror iofs att dom loggar ut och blir Gäster, för dom vill inte visa att dom gärna vill veta vilka låtar som spelas.
Bobby och Oscar är tuffa och coola grabbar som inte vill vara som gemene man.
Dom ska vara motvalls/häftiga/coola/stöddiga/småtypiga. Det är min känsla av dom, den kan vara helt fel, vem vet?
Får jag fråga dej en sak, Danne, vad är fel med att iinte vilja vara som "gemene man"?
Inget om man är på rätt ställe och sysslar med saker som ex artister, konstnärer osv.
Att vara det på ett forum tycker jag är lite barnsligt.
Jag menar inte att man inte kan ha andra åsikter, men att vara motvalls för sakens skull är rent löjligt.
Det är vad jag tycker.

Men så är väl du ofta känd för att vara en lite tråkig person också. (Eller tänker jag fel nu? :_unsure_: )
Mycket möjligt att det är så, men det överlåtar jag till andra att avgöra.
Hur är en tråkig person enligt dej?

Förresten hur hamnade du in i detta?
Är det ett syndrom som du tagit med dej från "Kindergarten forumet" www.springsteen.se?
Där man i grupp måste svara och stötta varandra?
Om så är fallet, tycker jag du ska hålla dej där.
Små barn leka bäst, som du vet.

Innan jag han posta detta, såg jag att en annan från www.springsteen.se också försökt varit rolig igen.
Mitt råd är väx upp.

Detta är oerhört absurt och komiskt. Kommer du ihåg vad arg du blev på mej en gång för att jag länkade till nämnda forum? Du ansåg nämligen att man inte ska diskutera andra forum här.

Minnet är kort...

Vill egentligen inte vara dum mot dej Danne, tycker det finns ett kortsint drag som jag storligen respekterar. Därför håller jag igen på attackerna. För tro mej, många av dina inlägg är verkligen enkla måltavlor. Du bemöter mycket sällan kloka argument med vettiga motargument.

Ocj jag kan ju tex påstå att du är motvalls för sakens skull när du säger att inte Kim K ska spela från start i landslaget. Det är ju gemene mans åsikt. Du försöker bara vara märkvärdig. Hur kan du motbevisa mej?
Loggat
Haavard
Junior
**

Antal inlägg: 214

« Svara #52 skrivet: 15-11-2008, 01:08:19 »

Ingen Sanna idag alltså...

Tror du inte att vi andra kan läsa?
Och ditt problem är?  :_eyebrow_:

Det är väl att jag stör mig på intetsägande inlägg som fyller upp många trådar.

Gör nåt åt det då i ditt inlägg nr 20.  :_dry_:

Menar du att graden av berättigande till att ha synpunkter här inne styrs av antalet inlägg man har skrivit? Jag kunde inte hitta den punkten någonstans i forumets regelverk men om så är fallet ber jag om ursäkt. Amen.

Eftersom du är ganska ny på det här med att vara med på forum så kan jag berätta lite om det för dig.
Det tillhör god sed att ta det lugnt första tiden på ett forum. Efter en tid kan man börja ta för sig, och veteraner med många inlägg kan skriva i princip  vad som helst utan att få problem. (Moderator känner naturligt nog inte om att ta i med hårdhanskarna när  det är en kompis som gått över gränsen...   Läs också texten till Highway Patrolman.)     
Nu är det som så Haavard att du behöver inte leka forum expert här också, du gör det på ditt hemma forum www.springsteen.se. Dessutom beter du dej likadant på www.dunklarum.se.
Vad är din tanke med att hålla på som du gör?
Mitt råd är lägg ner eller återvänd till springsteen.se eller håll dej i springsteen tråden, likt jag gör i Lundell tråden hos er.

En gång forumexpert- alltid forumexpert.
Dunkla är en historia för sig. DU ska vara glad för att medlemmarna här i stort sett inte vet att du tydligen stödjer  Dunklas politik, för då hade din cred försvunnit en gång för alla!

Min tanke är att ha roligt. Vad är DIN?
Loggat
Haavard
Junior
**

Antal inlägg: 214

« Svara #53 skrivet: 15-11-2008, 01:09:18 »

Lägg ner det här skitsnacket. Det får ni fortsätta med i PM isåfall  :_rtfm_:
Ok. Sorry.
Loggat
Bobby
Boardjunkie

« Svara #54 skrivet: 15-11-2008, 01:11:44 »

Vad har fört både Bobby och Oscar till denna tråd???????????????????????????????????????????
Tror iofs att dom loggar ut och blir Gäster, för dom vill inte visa att dom gärna vill veta vilka låtar som spelas.
Dom ska vara motvalls/häftiga/coola/stöddiga/småtypiga. Det är min känsla av dom, den kan vara helt fel, vem vet?
Får jag fråga dej en sak, Danne, vad är fel med att iinte vilja vara som "gemene man"?
Inget om man är på rätt ställe och sysslar med saker som ex artister, konstnärer osv.
Jag menar inte att man inte kan ha andra åsikter, men att vara motvalls för sakens skull är rent löjligt.
Det är vad jag tycker.

Men så är väl du ofta känd för att vara en lite tråkig person också. (Eller tänker jag fel nu? :_unsure_: )

Är det ett syndrom som du tagit med dej från "Kindergarten forumet" www.springsteen.se?

Innan jag han posta detta, såg jag att en annan från www.springsteen.se också försökt varit rolig igen.
Mitt råd är väx upp.

Enligt mig är en tråkig person en som inte tycker om att ha roligt. En person som hugger mot allt och alla som inte är lika vuxen som en själv.

Jag hamnade i detta pga att jag (konstigt nog?) läste en tråd på detta forum...

Jag vet du inte tycker om att vi har roligt på .se, och undrar mig storligen över att du hänger där tillsammans med oss.
Dock har du nog inte analyserat det forumet helt korrekt, eftersom du inte har fattat att jag i stort sett stötter en person: Mig själv. :_biggrin_:

Små barn är ofta bra på att leka. Synd att du är raka motsatsen... (Efter vad jag fick berättat för mig en gång när jag frågade en jag känner om hur du var.)

Ja, det här är irrelevanta personangrepp. Att hänvisa till att "jag känner en som en gång sa det om dej" är oerhört lågt och fånigt. Främst för att det finns ingen credd i ett sådant påstående. Ungefär som när kvällstidningarna skriver om att "enligt en nära vän till kungahuset..."

Lägg ner.

Men skriv gärna här om du vill. Alla röster är välkomna. Även vuxna mäns som anser det är värt att bråka om biljetter i kön till en popkonsert.
Loggat
Bobby
Boardjunkie

« Svara #55 skrivet: 15-11-2008, 01:13:03 »

Jag lägger också ner. Ber om ursäkt om det var för hårt.
Loggat
Oscar
Boardjunkie

Antal inlägg: 10592

« Svara #56 skrivet: 15-11-2008, 01:15:08 »

Nästan det mest intressanata som har hänt här sen Astonson raljerat och analyserar kent lr whatever.
Loggat

Watch out now, take care
Beware of the thoughts that linger
Winding up inside your head
The hopelessness around you
In the dead of night
Bobby
Boardjunkie

« Svara #57 skrivet: 15-11-2008, 01:22:14 »

Nästan det mest intressanata som har hänt här sen Astonson raljerat och analyserar kent lr whatever.

Vart är han, förresten? Lite boring without.

(sorry jag skrev på utrikiska för att vara cool. Pinsamt när man faktiskt fyllt 30.)
Loggat
Maria Nilsson
Lärjunge

Antal inlägg: 1125

Marias Of Sweden, älskar allt å alla helatiden

« Svara #58 skrivet: 15-11-2008, 01:26:44 »

Jag saknar också honom.
Loggat

lavrov
Valp
*

Antal inlägg: 37

« Svara #59 skrivet: 15-11-2008, 03:03:55 »

Menar du att graden av berättigande till att ha synpunkter här inne styrs av antalet inlägg man har skrivit? Jag kunde inte hitta den punkten någonstans i forumets regelverk men om så är fallet ber jag om ursäkt. Amen.

Eftersom du är ganska ny på det här med att vara med på forum så kan jag berätta lite om det för dig.
Det tillhör god sed att ta det lugnt första tiden på ett forum. Efter en tid kan man börja ta för sig, och veteraner med många inlägg kan skriva i princip  vad som helst utan att få problem. (Moderator känner naturligt nog inte om att ta i med hårdhanskarna när  det är en kompis som gått över gränsen...   Läs också texten till Highway Patrolman.)     

Ny och ny. Jag har varit med sen DennisCMolndal hette DennisCHabo
Loggat
lavrov
Valp
*

Antal inlägg: 37

« Svara #60 skrivet: 15-11-2008, 03:09:37 »

Jaja, det blev en jävla debatt i den här tråden. Gött.
Loggat
MICHAEL_K
Lärjunge

Antal inlägg: 609

Jag framför Hatchepsuts tempel

Hemsida
« Svara #61 skrivet: 15-11-2008, 04:15:43 »

Vart är han, förresten? Lite boring without.

(sorry jag skrev på utrikiska för att vara cool. Pinsamt när man faktiskt fyllt 30.)

Om man skall bråka !!!!!! Så heter det, var är han !!!!!!!!!! INTE,vart är han?
Loggat
Danne
Administrator
Boardjunkie

Antal inlägg: 14319

« Svara #62 skrivet: 15-11-2008, 07:01:58 »

Det är vad jag tycker.

Mitt råd är väx upp.

Små barn är ofta bra på att leka. Synd att du är raka motsatsen... (Efter vad jag fick berättat för mig en gång när jag frågade en jag känner om hur du var.)

Springer du runt och frågar folk hur jag är som person?????? :_biggrin_:

Är du så nyfiken på vem jag är?
« Senast ändrad: 15-11-2008, 07:31:48 av Danne » Loggat

Jag beundrar Lundell, Foppa och Zlatan
Mitt Hcp just nu 7,1.
Danne
Administrator
Boardjunkie

« Svara #63 skrivet: 15-11-2008, 07:04:58 »

Nu är det som så Haavard att du behöver inte leka forum expert här också, du gör det på ditt hemma forum www.springsteen.se. Dessutom beter du dej likadant på www.dunklarum.se.
Mitt råd är lägg ner eller återvänd till springsteen.se eller håll dej i springsteen tråden, likt jag gör i Lundell tråden hos er.

En gång forumexpert- alltid forumexpert.
Dunkla är en historia för sig. DU ska vara glad för att medlemmarna här i stort sett inte vet att du tydligen stödjer  Dunklas politik, för då hade din cred försvunnit en gång för alla!

Min tanke är att ha roligt. Vad är DIN?
Jag är i Lundell tråden på Dunkla som på springsteen, i övrigt är jag inte så aktiv.
Vad skulle medlemmarna här ha för åsikter om det?
Är du på verkligt, eller?

Loggat

Mitt Hcp just nu 7,1.
Danne
Administrator
Boardjunkie

« Svara #64 skrivet: 15-11-2008, 07:28:39 »

Det är vad jag tycker.

Mitt råd är väx upp.

Detta är oerhört absurt och komiskt. Kommer du ihåg vad arg du blev på mej en gång för att jag länkade till nämnda forum? Du ansåg nämligen att man inte ska diskutera andra forum här.

Minnet är kort...
Skillnaden är att du länkar inlägg från det forumet, det gör inte jag iaf.
Jag svarar själv när Haavard och hans kompisar försöker göra sig roliga där, det är stor skillnad Bobby.
Mitt minne är ganska bra än så länge.

Nä nu blir det Köpenhamn.
Kanske ska låta bli att träffa folk härifrån då, så slipper jag kanske förstöra kvällen för dem med min tråkiga personlighet.

Dessutom mitt sista inlägg i denna diskussionen.
Ha det.
« Senast ändrad: 15-11-2008, 07:38:01 av Danne » Loggat

Mitt Hcp just nu 7,1.
Vitt Regn
Junior
**

Antal inlägg: 172

"Men du är så full av liv, du sliter i allt"

« Svara #65 skrivet: 15-11-2008, 17:33:07 »

Ja, den här diskussionen kanske redan är över och förbi och jag fattade knappt hälften av vad den handlade om.
Vill bara göra en korrigering när det gäller ovan gissade karaktärsbeskrivning av Danne (som jag tror att jag är den här som känner bäst in real life) som "tråkig".

För det är han nämligen inte alls.
Danne är en principfast man med stort hjärta, generös och hjälpsam. Och faktiskt rätt rolig.
I fråga om vad som är bra eller mindre bra med Lundell är vi dock inte sällan oense, vilket är uppfriskande.
Så är det med den saken. .
Loggat
Bobby
Boardjunkie

« Svara #66 skrivet: 15-11-2008, 17:46:14 »

Jag har en känsla av att du har rätt. Men jag skulle vilja korrigera "principfast" till "en vrång fan".

Sen är han inte bästa vän med pennan, vilket ligger bakom en del av rabaldret. Men det är idéen med ett forum: precis alla ska få skriva.
« Senast ändrad: 15-11-2008, 18:01:04 av Bobby » Loggat
DennisCMolndal
Boardjunkie
Inloggad Inloggad

Antal inlägg: 12128

Jag hänvisar till Mattias C.

« Svara #67 skrivet: 15-11-2008, 17:50:47 »

Att Danne skulle vara "tråkig" kan jag bestämt dementera.  :_rtfm_:
Loggat

Mattias C.
Godfather

Antal inlägg: 18933

HELLYEAH!!

« Svara #68 skrivet: 15-11-2008, 17:56:40 »

Man ska akta sig jävligt noga från att döma folk på detta sätt utifrån ett forum och/eller vad nån annan säger. Lågt.
« Senast ändrad: 15-11-2008, 17:57:18 av Mattias C. » Loggat

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
Brännström
labil
Boardjunkie

Antal inlägg: 5641

« Svara #69 skrivet: 15-11-2008, 17:57:41 »

Man ska akta sig jävligt noga från att döma folk utifrån ett forum och/eller vad nån annan säger. Lågt.

var på en föreläsning genom jobbet "fördomar" mycket intressant
Loggat
DennisCMolndal
Boardjunkie
Inloggad Inloggad

Antal inlägg: 12128

Jag hänvisar till Mattias C.

« Svara #70 skrivet: 15-11-2008, 17:57:49 »

Egentligen förstår jag inte varför du hängde upp dej på Haavards inlägg här, för det är ju de facto huvudet på spiken.
Så funkar det.
Här och på i årincip alla andra forum jag nånsin hängt på.

Att sen jag och Haavard inte alls alltid varit överens heller är en heeeelt annan sak.  :_biggrin_:
Loggat

Dr House
Boardjunkie

Antal inlägg: 17212

« Svara #71 skrivet: 27-01-2009, 16:44:24 »

Det här var ju en ganska kul tråd. Kan vi inte ta upp den igen.  :_laughing_:
Loggat
Dr House
Boardjunkie

Antal inlägg: 17212

« Svara #72 skrivet: 27-01-2009, 16:47:39 »

Vadå menar ni att haavard är på .se nivå? Trodde han var typ avhoppare eftersom alla där har en mental ålder på ca 14.
Loggat
Henric G
Boardjunkie

Antal inlägg: 7007

Patiently Waiting

« Svara #73 skrivet: 27-01-2009, 18:17:16 »

Synd man missade den när den levde.
Loggat

"There´s more evil in the charts than in the al-Qaida suggestion-box"

''Watch your ass, it's already cracked''
Sidor: 1 2 [3] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.346 sekunder med 20 databasfrågor.