|
Danne
|
 |
« skrivet: 08-11-2008, 01:23:24 » |
|
Själv gillar jag HH bäst.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Jag beundrar Lundell, Foppa och Zlatan Mitt Hcp just nu 7,1.
|
|
|
|
pelle
|
 |
« Svara #1 skrivet: 08-11-2008, 18:47:46 » |
|
Lägger min röst på HH. FI är också bra men ett typiskt andraspår.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Det är gott att leva - trots allt........
|
|
|
|
HasseL
|
 |
« Svara #2 skrivet: 08-11-2008, 20:49:53 » |
|
Håller också på HH tycker att det är en riktigt bra lundellåt 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Ge mig en jamare !
|
|
|
|
tofe
|
 |
« Svara #3 skrivet: 09-11-2008, 18:20:31 » |
|
Hitza Hitz är inget som kommer spelas speciellt många ggr hemma hos mig så därför faller valet helt naturligt på Förälskad igen. Ingen större låt det heller men tilltalar mig mer.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Dexter
Junior

Antal inlägg: 330
|
 |
« Svara #4 skrivet: 09-11-2008, 22:52:14 » |
|
på en skala 1-10 skulle jag förtillfället ge HH en 6:a och FI en 5:a. Som Tofe skriver, ingen av dom kommer spelas så flitigt här hemma.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Ulph_Lunthell
Gäst
|
 |
« Svara #5 skrivet: 10-11-2008, 00:49:01 » |
|
Hitza hitz är en rätt bra låt.bra riff i början....å fint arrat..............MEN vilken skräp text han skrivit.....idetorka som bara den...till å med jag kan ju skriva en bättre text..........=) han skriver om att han äter pizza å dricker expresso å träffar en kvinna som säger hitza hitz....=)....... 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Danne
|
 |
« Svara #6 skrivet: 10-11-2008, 14:34:53 » |
|
Hitza Hitz är inget som kommer spelas speciellt många ggr hemma hos mig så därför faller valet helt naturligt på Förälskad igen. Ingen större låt det heller men tilltalar mig mer.
Du var inte med bland de 4-5 jag trodde skulle gilla FI bättre än HH. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
tofe
|
 |
« Svara #7 skrivet: 10-11-2008, 18:19:26 » |
|
Du var inte med bland de 4-5 jag trodde skulle gilla FI bättre än HH.  Jag kanske ändrar mig. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Maria Nilsson
Lärjunge

Antal inlägg: 1125
Marias Of Sweden, älskar allt å alla helatiden
|
 |
« Svara #8 skrivet: 10-11-2008, 22:07:10 » |
|
Jag la min röst på FI Schlager refrängen har inte släppt greppet om mig än på HH ;)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Danne
|
 |
« Svara #9 skrivet: 10-11-2008, 23:18:34 » |
|
Jag la min röst på FI Schlager refrängen har inte släppt greppet om mig än på HH ;)
Du är inte heller räknat bland de 4-5 personerna.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Maria Nilsson
Lärjunge

|
 |
« Svara #10 skrivet: 11-11-2008, 18:43:04 » |
|
På radioGävleborg har vi önsketimma på tisdagar mellan 11-12 Idag göd Hitza Hits :)
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Kapten Salle
Junior

Antal inlägg: 252
!!
|
 |
« Svara #11 skrivet: 11-11-2008, 22:07:43 » |
|
På radioGävleborg har vi önsketimma på tisdagar mellan 11-12 Idag göd Hitza Hits :)
Spelade dom den?
|
|
|
|
|
Loggat
|
"Självet hinner ikapp Jaget till slut"
|
|
|
Maria Nilsson
Lärjunge

|
 |
« Svara #12 skrivet: 11-11-2008, 22:09:48 » |
|
Spelade dom den? Javisst!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Kapten Salle
Junior

!!
|
 |
« Svara #13 skrivet: 12-11-2008, 16:34:27 » |
|
Spelade dom den? Javisst! Åh fan!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Kapten Salle
Junior

!!
|
 |
« Svara #14 skrivet: 12-11-2008, 19:35:44 » |
|
Har faktiskt inte röstat...för jag vet inte vilken som är bättre än den andre!
MEN desto mer jag hör Hitza Hitz desto mer övertygad blir jag att det är sanning i att han ska lägga av.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
levon helm
|
 |
« Svara #15 skrivet: 13-11-2008, 13:03:40 » |
|
Samma kanal snurrar dygnet runt på mitt jobb, men jag har inte lyckats höra den en enda gång. Helt ok låt, men inget som man kommer att spela sönder direkt
|
|
|
|
|
Loggat
|
"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that."
|
|
|
Maria Nilsson
Lärjunge

|
 |
« Svara #16 skrivet: 13-11-2008, 18:55:33 » |
|
Samma kanal snurrar dygnet runt på mitt jobb, men jag har inte lyckats höra den en enda gång. Helt ok låt, men inget som man kommer att spela sönder direkt Det va ju på önsketimmen på tisag mellan 11-12 på dagen. Annars är ju sånna där kanaler bra på att spela "Snön Faller" och "Oh la la jag vill ha dig" Inte vågar dom sig på nått annat med Lundell inte. Inte Radio G(J)ävlaborg i alla fall.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Thure
Valp
Antal inlägg: 4
Lär mig älska mörkret
|
 |
« Svara #17 skrivet: 13-11-2008, 21:15:24 » |
|
Utan tvekan Hitza Hitz...men det kan vara P4 väst som skulle spela den...de andra Idol-kanalerna vågar nog inte...och då menar jag inte SR...
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Maria Nilsson
Lärjunge

|
 |
« Svara #18 skrivet: 13-11-2008, 21:56:54 » |
|
P3 "den nya ungdomskanalen" skulle aaaaaldrig heller göra det.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Hellqen
Lärjunge

Inloggad
Antal inlägg: 1417
Ständigt Kränkt
|
 |
« Svara #19 skrivet: 14-11-2008, 19:22:30 » |
|
Förälskad Igen växer hela tiden tycker jag, blir bättre för varje lyssning.
|
|
|
|
|
Loggat
|
"Everyone knows rock n' roll attained perfection in 1974. It's a scientific fact."
|
|
|
|
levon helm
|
 |
« Svara #20 skrivet: 19-11-2008, 15:38:33 » |
|
Samma kanal snurrar dygnet runt på mitt jobb, men jag har inte lyckats höra den en enda gång. Helt ok låt, men inget som man kommer att spela sönder direkt Det va ju på önsketimmen på tisag mellan 11-12 på dagen. Annars är ju sånna där kanaler bra på att spela "Snön Faller" och "Oh la la jag vill ha dig" Inte vågar dom sig på nått annat med Lundell inte. Inte Radio G(J)ävlaborg i alla fall. Så sant! Men ibland överaskar dom. Hörde en livekonsert med Tomas Andersson Wij för några veckor sedan på nämnda kanal som var knäckande bra. Kanske inte just musiken , men killens mellansnack var fantastiskt underhållande. Tänk om herr Lundell kunde prata hälften så mycket på sina konserter.....
|
|
|
|
|
Loggat
|
"My greatest challenge is not what's happening at the moment, my greatest challenge was knocking Liverpool right off their fucking perch. And you can print that."
|
|
|
LOFFE
Junior

Antal inlägg: 160
Guran
|
 |
« Svara #21 skrivet: 07-02-2009, 02:21:04 » |
|
Samma kanal snurrar dygnet runt på mitt jobb, men jag har inte lyckats höra den en enda gång. Helt ok låt, men inget som man kommer att spela sönder direkt Dessa hav utan hamnar..... Det va ju på önsketimmen på tisag mellan 11-12 på dagen. Annars är ju sånna där kanaler bra på att spela "Snön Faller" och "Oh la la jag vill ha dig" Inte vågar dom sig på nått annat med Lundell inte. Inte Radio G(J)ävlaborg i alla fall. Så sant! Men ibland överaskar dom. Hörde en livekonsert med Tomas Andersson Wij för några veckor sedan på nämnda kanal som var knäckande bra. Kanske inte just musiken , men killens mellansnack var fantastiskt underhållande. Tänk om herr Lundell kunde prata hälften så mycket på sina konserter.....
|
|
|
|
|
Loggat
|
"En gång var jag utklädd till mig själv"
|
|
|
|